רימרקטינג – מה זה ולמה זה יכול לעזור לכם בקידום העסק

ניווט מהיר

בעלי עסקים רבים שומעים את המושג רימרקטינג, בין אם בקריאה חטופה ברשת, ובין אם דרך קולגות או אנשים שהם מכירים ולא מבינים עד הסוף מה זה. הדרך הפשוטה ביותר להבין מה זה רימרקטינג היא מאוד פשוטה. נניח שהתעניינתם במוצר כזה או אחר אבל משיקולים מסוימים, החלטתם כרגע לעזוב את זה. עברתם הלאה, המשכתם עם החיים שלכם ופרסומת של אותו מוצר תופסת אתכם בזמן אחר במקום אחר. זה מה שנקרא רימרקטינג. אז לא, לא מדובר במקריות, מדובר בשיטה ייחודית של פרסום שבעצם מניחה רגע ללקוח לנפשו, נותנת לו להמשיך בחיים שלו, לעשות פעולות אחרות ואז פתאום, בהקשר אחר לגמרי, צצה לה מודעה שתופסת שוב את העין שלו. זה יעיל, זה מהיר וזה לגמרי עובד.

 

מה ההבדל בין רימרקטינג לשיטות שיווק אחרות

יש כל מיני תהליכי פרסום ושיווק שקיימים היום אונליין. בעוד בקידום אורגני או ממומן נזדקק לידע ולניסיון של מקדם אתר, בשיווק ברשתות החברתיות למומחה בתחום הזה, רימרקטינג אנחנו יכולים לעשות לבד, או שוב להיעזר באיש שיווק מקצועי. חשוב לעשות אבחנה בין רימרקטינג לריטרגטינג. בריטרגטינג אנחנו עוקבים מחדש אחרי הגולש, בעוד ברימרקטינג אנחנו משווקים מחדש את אותו מוצר שבו הוא הביע עניין.

 

למה זה עובד?

תדמיינו שאתם הולכים ברחובות לונדון ולכל מקום שאתם הולכים, יש פרסומת שמכוונת אליכם. למשהו שאתם רוצים או צריכים. רימרקטינג היא שיטת פרסום מאוד ממוקדת והיא עוברת סוג של מהפכה של ממש. באופן כזה, החברה, המוצר או אם תרצו המותג נשארים כל הזמן בתודעה של הגולשים שלנו. הם תמיד ידעו על מה מדובר, לא משנה לאן הם הולכים. זה מה שנקרא ”לסגור את העסקה שהתחלנו לבצע ולא ביצענו“. שיטה שעוזרת לדחוף את הגולש לכדי רכישה. בדרך כלל, עושים שימוש בכלי הזה ברשת החברתית פייסבוק ומנוע החיפוש גוגל.

 

איך זה עובד?

למעשה, ניתן להטמיע קוד ייעודי שנמצא בתוך אתר האינטרנט שלנו או בדף נחיתה. ברגע שהגולשים נמצאים באתר ויש התאמה לקריטריונים שנקבעו מראש על ידכם, הם נכנסים לרשימת הרימרקטינג שלכם. אפשר ליצור כל מיני רשימו כאלה ועל פי כל מיני קריטריונים, למשל מתי הם גלשו, כמה זמן הם גלשו, איפה הם גלשו וכדומה. ברגע שהגולש נכנס לאתר שלכם, הוא יחליט בזמן אמת האם הוא נשאר באתר ומבצע את הפעולה או שהוא מוותר על זה ויוצא ממנו. הקוד שציינו קודם לכן משאיר עקבות בדפדפן האינטרנט של הגולש ואז מתחיל תהליך עקבות אחר הגולש, אחרי כל מיני פעולות שהוא עושה ברשת. בשלב הבא אתם צריכים ליצור מודעות עבור הרשימות שלכם, אותן איגדתם קודם לכן. את המודעות מציגים בכל מיני מקומות מפתים ואז הסיכוי שהקמפיין יעבוד, עולה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: